Gå tillbaka

Service och kundbemötande – ditt viktigaste konkurrensmedel

Eva Gyllensvaan är legitimerad psykolog, var med och byggde upp SAS Flight Academy under Jan Carlzon och har föreläst professionellt om detta ämne i 20 år på ett sätt som inte lämnar någon oberörd. 

För att vara bättre än dina konkurrenter krävs att du och dina medarbetare förstår företagets kunders behov och önskemål. Att vara ”kundbemötare” eller ”servicegivare” är ett tufft arbete och det ingår att kunna hantera missnöjda och besvärliga kunder och förvandla dem till nöjda och lojala kunder. Det är en utmaning som ger stor belöning när man lyckas, både i form av resultat och arbetsglädje!

När Eva Gyllensvaan talar om kundbemötande får du värdefulla insikter, både om professionellt kundbemötande i allmänhet och om din egen potential. Hon vänder sig till företagsledare och alla medarbetare med kundkontakt, oavsett om kunden är extern eller finns i den egna organisationen.

Evas föredrag presenteras på ett pedagogiskt och lättsamt sätt. Alla görs delaktiga och du får med dig en rejäl dos nya praktiska kunskaper att använda i ditt arbete varje dag. Fakta blandas med anekdoter, egna erfarenheter, kreativa övningar, glada skratt och aha-upplevelser, allt i ett medryckande tempo!

Om Eva Gyllensvaan: Leg. psykolog med en magisterexamen i interkulturell kommunikation. 20 års erfarenhet av kundrelationer i internationell miljö. Byggt upp och ansvarat för produktområdet Human Relations Training Services på SAS Flight Academy. Professionell utbildare och föreläsare sedan 1998. VD och ägare på Edumera AB.

 

Eva Gyllensvaans föreläsning äger rum den 14 juni kl 17-21 och är öppen för Affärskompetens NU’s projektdeltagare, medarbetare, utbildare och intressenter. Läs mer och anmäl dig här >>